הדירקטוריון הוא מועצת המנהלים של חברה, המייצגת את בעלי המניות בחברה.

תפקידם לגבש אסטרטגיה לפעילות החברה ולפקח על הפעילות, על העמידה ביעדים שהוצבו ואף על האופן בו מיושמים הצעדים השונים.

ישיבות דירקטוריון מתקיימות מספר פעמים בשנה, כאשר דנים בהן על נושאים קריטיים לחברה, לפעילותה ולעתיד שלה ולכן יש חשיבות גבוהה לתיעוד שלהן, על ידי תמלול ישיבות דירקטוריון.

איך מבצעים תמלול ישיבות דירקטוריון?

ישיבות דירקטוריון לרוב מתקיימות בהשתתפות של מספר חברי דירקטוריון. ישיבות אלה נחשבות ארוכות ומורכבות. הן עוסקות בנושאים בעלי חשיבות עליונה ולכן גם לפי החוק, חייבים לתעד אותן על ידי כתיבת פרוטוקול מפורט.

לא פשוט לעקוב אחר הדברים הנאמרים על ידי מספר אנשים – לעיתים במקביל, לעיתים מתוך סערת רגשות, לעיתים כאשר דובר אחד נכנס לתוך דבריו של דובר אחר וכן הלאה ולכן רבים בוחרים להזמין שירותי הקלטה ותמלול של ישיבות דירקטוריון.

הצעד הראשון מתחיל בביצוע הקלטה איכותית על ידי מקליט מקצועי ומנוסה, העושה שימוש בציוד הקלטה מתאים ויודע כיצד למקסם את היכולות של הציוד כדי להפיק ממנו הקלטה נקיה וברורה ככל הניתן.

הקלטה איכותית הכרחית ומאפשרת לעקוב לפרטי פרטים אחר הנאמר בישיבה על ידי כל אחד מהמשתתפים / דוברים. בנוסף, מקליט מקצועי יאזין לכל אורך ההקלטה ויקפיד על גיבוי כדי להיות מוכן לכל תרחיש אפשרי.

לאחר מכן יש לבצע תמלול על ידי מתמלל/מתמללת מקצועי/ת ועדיפות למנוסה בתמלול ישיבות רשמיות ומורכבות.

מתמלל מנוסה יודע/ת להבחין ולזהות את קולות הדוברים ולתעד כנדרש את הנאמר בצורה נאמנה ומדויקת למקור, כמו גם את ההבנה והחשיבות בדיסקרטיות בעבודה מסוג זה. 

תמלול ישיבות דירקטוריון - תפקיד מחייב

תמלול ישיבות דירקטוריון – הניסיון כן קובע 

קיימת חשיבות גבוהה לבחירת בעלי המקצוע המתאימים ביותר מאחר בהתאם לדרישת החוק ישיבות דירקטוריון מחויבות בפרוטוקול רשמי (סעיף 108 בחוק החברות).

על המקליט והמתמלל להיות אמינים ומקצועיים, המבינים היטב את חשיבות הדיסקרטיות בעבודה מסוג זה ופועלים מתוך לויאליות מלאה ללקוחות. 

גם לאחר ביצוע כל הפעולות הטכנולוגיות הרלוונטיות כדי להבטיח הקלטה איכותית וברורה, עדיין נדרשת עבודת תמלול מקצועי כדי להביא את הדברים שנאמרו בישיבה כלשונם.

בתום התמלול הראשוני, מבצעים הגהה לטקסט ובדיקת התאמה כדי לוודא שהתמלול נעשה בצורה מדויקת ומהימנה באופן מוחלט.

עוד יכול לעניין אתכם: מחיר תמלול

תמלול דירקטוריון – לסיכום,

תמלול ישיבות דירקטוריון וישיבות אחרות מצריך רמה גבוהה במיוחד של מקצועיות וניסיון ולכן רצוי לפנות רק לניר סלע, בעל מקצוע שיכול להבטיח לכם עבודה ללא רבב. ניר סלע מספק שירותי הקלטה ותמלול ישיבות ברמה גבוהה של יסודיות והקפדה על כל פרט כדי לספק לכם רק את הטוב ביותר. צרו קשר לקבלת מידע נוסף!

 

© כל הזכויות שמורות ל-ניר סלע - שירותי הקלטה ותמלול
דילוג לתוכן