ישיבות רבות משתתפים מתקיימות על בסיס יומיומי, כאשר במקרים רבים נידונים בהן נושאים הרי גורל. ישיבות אלה מתקיימות במסגרת עבודתן של רשויות מקומיות, ועדות ערר, חברות ציבוריות, דירקטורים ועוד.

הקלטות של ישיבות אלה הן חיוניות לצורך יצירת פרוטוקול מודפס ולמעשה – תמלול מדויק של הישיבה.

אם כן – למה שירותי תמלול לישיבות כאלה הוא חשוב ומהם הדגשים לביצוע?

תמלול ישיבות רבות משתתפים – למה זה חשוב?

ישיבות רבות משתתפים לעיתים קרובות נערכות במסגרות ציבוריות ואחרות, שיש להן השפעה משמעותית על נושאים חשובים.

ישיבות כאלה יכולות להתקיים במוסדות השלטון המקומי והארצי, בחברות גדולות וגופים חשובים אחרים.

לכן מה שנאמר בהן, ההחלטות שמתקבלות בהן ואפילו האופן בו ישיבות אלה מתנהלות – הוא משמעותי עבור הציבור, או עבור חלקים מהציבור.

תיעוד ישיבות אלה מספק לציבור שקיפות על הנעשה, על הנאמר ועל ההחלטות שהתקבלו, כדי לתת ביד הציבור את האפשרות להעביר ביקורת, להתנגד, או לפעול בכל דרך חוקית אחרת בהתאם להבנתו.

בנוסף, כאשר מדובר על ישיבות של גופים ציבוריים וגופי שלטון – החוק מחייב לפרסם את התוכן של ישיבות אלה באמצעו קובץ שמע ותמליל תוכן הישיבה.

תיעוד של ישיבות אלה עשוי לספק מידע חשוב בעתיד עבור הגוף שבמסגרתו נערכה הישיבה, כדי לחזור לתוכן הישיבה ולהשתמש בו לצרכים שונים – משפטיים, מעשיים, מסחריים ואחרים.

תמלול ישיבות רבות משתתפים

דגשים לביצוע תמלול ישיבות מרובות משתתפים

כדי לתמלל ישיבה מרובת משתתפים באופן מדויק ואמין, יש לבצע הקלטה איכותית של הדוברים. הקלטה כזו לרוב מתבצעת בהתאם לדרישות הלקוח, כאשר חשוב לבצע את ההקלטה באופן מקצועי, על ידי טכנאי הקלטה מנוסה ויסודי, שדואג להביא איתו ציוד הקלטה איכותי.

ההקלטה מתבצעת בעזרת ציוד גיבוי למניעת כל תרחיש, שכן לא ניתן לשחזר ישיבה כדי לתעד מחדש את התוכן הנאמר בה – יש רק הזדמנות אחת לעשות זאת.

לאחר הקלטת הישיבה, ניתן לגשת לעבודת תמלול:

את התמלול מבצעים תוך הבחנה בין הדוברים השונים, כדי לוודא שכל מילה שנאמרת מיוחסת לאדם הנכון ולא בטעות לדובר אחר.

קיימת חשיבות גדולה לדיוק בתיעוד המודפס של הדברים ולכן המתמלל חוזר שוב ושוב על שמיעת ההקלטה כדי לוודא שהוא העביר להדפסה את הדברים בצורה נכונה ומדויקת.

לבסוף, התמליל עובר הגהה מקצועית כדי להבטיח דיוק וכי כל הכללים והדגשים החשובים לתמלול מתקיימים באופן מלא ורק לאחר מכן התמליל מועבר באופן מסודר ללקוח.

לסיכום, תמלול ישיבות מרובות משתתפים מצריך ידע מקצועי נרחב, ניסיון עשיר בתחום וציוד מקצועי מתקדם. ניר סלע מבצע הקלטות ותמלול של ישיבות מרובות משתתפים עבור גופים שונים ומתחייב לספק שירות מקצועי, יסודי ואמין, תוך שמירה על סודיות מוחלטת. צרו קשר לקבלת מידע נוסף!

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על >> הקלטה ותמלול ישיבות מועצה

© כל הזכויות שמורות ל-ניר סלע - שירותי הקלטה ותמלול
דילוג לתוכן