הקלטה ותמלול של ישיבות מועצה הפכה עם השנים לבחירה של רשויות מקומיות רבות, אשר מבקשות לפעול בשקיפות מול התושבים.

הנגשה של הישיבות לציבור מאפשרת להפוך את הציבור שותף בעשייה הציבורית, הקלטת ישיבות מועצה תורמת לכך ע"י עמידה בהוראות ממשל תקין ולפעול ביושרה מלאה.

על כן, שירותי הקלטת ישיבות מועצהה / ותמלול ישיבות מועצה צריכים אף הם להתבצע ברמה גבוהה של דיוק, יסודיות ומקצועיות, אשר מבטיחים תוצר איכותי ואמין.

מתי צריך הקלטה ותמלול ישיבות מועצה?

הקלטת ישיבות מועצה נערכות לעיתים קרובות למדי, לצד ישיבות של ועדות מקומיות, ועדות מכרזים, ועדות תכנון ובנייה, ועדות משנה, ועדות ערר ועוד.

לכל ישיבה כזו חייב להיות סיכום ישיבה, אך בפועל, לרוב משתתפים בישיבות אלה מספר גדול של משתתפים ולכן קיים קושי אובייקטיבי לסכם בכתב בצורה מסודרת וברורה, את הישיבות הללו.

לעיתים מאופיינות הישיבות הללו בבליל של דיבורים, התפרצויות, צעקות ומספר דוברים הנכנסים זה לדבריו של זה. לכן, לצורך תמלול ישיבות מועצה נדרשת מידה רבה מאוד של מיומנות, מקצועיות וניסיון.

גם כאשר יושבת קלדנית מיומנת לאורך הפגישה, כדי לתעד את הנאמר, לא תמיד ניתן לצפות ממנה לעמוד בקצב ושטף הדברים הנאמרים, בטח שלא כאשר כמה דוברים מדברים במקביל.

ולכן, במקרים רבים שירותי הקלטה ותמלול ישיבות מועצה הן הדרך היחידה לתעד בצורה נאמנה, מדויקת ואמינה, את המפגש, את הדברים שנאמרו ואת ההחלטות שהתקבלו בו.

הקלטה ותמלול ישיבות מועצה

הקלטת ישיבות מועצה

איך משיגים רמה גבוהה של דיוק ואמינות בהקלטת ישיבות מועצה, ובכלל, ותמלול ישיבות?

כדי להגיע לרמת הדיוק והיסודיות הנדרשת במקרים של הקלטת ישיבות מועצה, כמו גם בישיבות חשובות אחרות, יש לעמוד במספר קריטריונים מקצועיים:

  • ביצוע הקלטה על ידי טכנאי סאונד מקצועי, בעזרת ציוד טכנולוגי ייעודי מתקדם, תוך התאמה אינדיבידואלית של פתרונות ההקלטה לאופי הישיבה, לצרכי הארגון ולנושא הנדון.
  • הקפדה על שימוש בשני מכשירי הקלטה לצורך גיבוי הקלטת ישיבות.
  • הקפדה על כללי הקלטה איכותית, כדי למנוע ככל הניתן רעשי רקע והפרעות בשמע.
  • במידת הצורך – עיבוד הקלטת ישיבות מועצה במעבדת אודיו לצורך ניקוי רעשי רקע והשגת סאונד ברור ונקי.
  • תמלול הקלטה על ידי מתמלל מקצועי, מיומן ומנוסה, מוכר על ידי הרשויות הרלוונטיות כנותן שירותי תמלול אמינים.
  • בתום תהליך התמלול – יצירת פרוטוקול ישיבה מסודר ומודפס, קריא וברור.
  • ניתן לבצע תמלול הקלטה מערוצי מדיה שונים, ביניהם פגישות מוקלטות בזום או סקייפ, פגישות מצולמות בוידאו ועוד. במידת הצורך – ניתן לבצע המרת קבצים והשבחת איכות הקול, המאפשרים ביצוע מדויק ואיכותי של התמלול.

הקלטה ותמלול ישיבות מועצה – לסיכום:

ניר סלע מספק שירותי הקלטה ותמלול למגוון צרכים, ביניהם גם הקלטה ותמלול של ישיבות מועצה. ציוד ההקלטות האיכותי והמתקדם מספק הקלטה צלולה וברורה. מעבדת קול חדשנית מאפשרת המרה והשבחה של קבצים שונים, ובנוסף לכל אלה, שנים רבות של ניסיון בתחום התמלול, לצד יסודיות ומקצועיות, מאפשרים לכם לקבל תמלילים באיכות גבוהה, שנותנים מענה מלא, איכותי ומקצועי לכל צורך. 

למידע נוסף אודות הקלטת ישיבות ותמלול ישיבות מועצה – צרו קשר.

© כל הזכויות שמורות ל-ניר סלע - שירותי הקלטה ותמלול
דילוג לתוכן