הקלטה ותמלול ישיבות הוא שירות חיוני במקרים רבים – בישיבות דירקטוריון למשל, חלה חובה חוקית לנהל פרוטוקול – מה שהופך להיות קל ונוח הרבה יותר עם שירות הקלטת ישיבות ותמלול.

אך שירות זה ניתן בהיקף רחב גם לרשויות מקומיות, לפגישות עסקיות, ישיבות מליאה, ישיבות בוררות, עורכי דין, חברות ועוד.

גופים רבים מעדיפים להקליט ולתמלל ישיבות, הקלטת ישיבות ותמלול משמשים ככלי יעיל ואיכותי לשמירה על מידע חיוני באופן המאפשר שימוש למגוון צרכים בעתיד.

דגשים שונים בשירות הקלטת ישיבות ותמלול

לצורך הקלטה איכותית וברורה, ממנה קל להפיק תמליל אמין ומדויק, יש לפעול לפי מספר דגשים, בעיקר בעת ביצוע הקלטה ותמלול של ישיבות:

  • שימוש בציוד הקלטה מקצועי ואיכותי, תוך שמירה על כללים מקצועיים בעת ההקלטה, כדי להפיק הקלטה איכותית וברורה, שבה נשמעים היטב כל הדוברים בישיבה באופן ברור. המטרה היא להצליח להפריד בין קולות הדוברים השונים לצורך תמלול מדויק ואמין.
  • הקלטת הישיבות מתבצעת באמצעות מיקרופון איכותי, ומיקסר מקצועי להפרדת ערוצי הקלטה ושליטה על עוצמת הקול של משתתפי הישיבה.
  • הקלטת ישיבה מתבצעת בגיבוי מלא למניעת כל תרחיש.
  • ציוד מתאים לעיבוד הקלטות – לעיתים מבקשים מאיתנו לתמלל הקלטה שבוצעה עם ציוד הקלטות לא מקצועי. הקלטה כזו ניתן לעבד במעבדת אודיו, עם ציוד אודיו מתקדם ורגיש, לצורך סינון רעשי רקע וקבלת תוצאה נקיה ואיכותית יותר.
  • רמת המקצועיות של טכנאי ההקלטה – היא גורם חיוני לצורך קבלת הקלטה איכותית, ללא הפרעות, ללא עצירות וללא תקלות.

תמלול ישיבות לאחר הקלטת ישיבה

תמלול ישיבות הוא פעולה מקצועית ומורכבת, גם כאשר מתקבלת הקלטה איכותית וברורה מאוד. הסיבות לכך הן שונות:

יש לתמלל מספר דוברים, כאשר לעיתים קשה להבין מי אומר מה עקב דיבורים בו זמנית, מלמולים או צעקות. לעיתים יש צורך להתאמץ כדי להבין מה נאמר במדויק ופה גם נמדדת סבלנותו של המתמלל בלנסות לקלוט מילה שלא ממש הובנה כדי להשלים אותה בתמליל, אך יש פעמים שאם הדברים לא מובנים לא ניתן לתמלל אותם.

כאשר מדובר על ישיבות בנושאים מקצועיים, לעיתים נעשה שימוש נרחב במונחים מקצועיים, אותם לעיתים קשה לתמלל – אם המתמלל לא מכיר את המונחים. 

הקלטת ישיבות ותמלול

תמלול ישיבות זום וסקייפ

הזמנים המשתנים מחייבים שירותי הקלטת ישיבות ותמלול ברמה של גמישות לא מבוטלת. כאלה הם שירותי תמלול והקלטה של ישיבות בזום וסקייפ, אשר הפכו לאחרונה לחלק מהמציאות, אך הכלים המקצועיים העומדים לרשות אנשי מקצוע מנוסים בתחום, מאפשרים ביצוע יעיל ואיכותי גם בתחום זה.

לסיכום, הקלטת ישיבות ותמלול היא שירות מקצועי שחשוב לקבל אצל בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים בתחום, שיכולים להציע מעטפת שירותים מלאה וציוד מקצועי איכותי, לצד הקפדה על הפרטים הקטנים ויסודיות.

לקבלת מידע נוסף על שירות הקלטת ישיבה  – צרו איתנו קשר!

אולי יעניין אתכם גם לקרוא על –

© כל הזכויות שמורות ל-ניר סלע - שירותי הקלטה ותמלול
דילוג לתוכן