העולם משתנה לנגד עינינו בשנים האחרונות. מהפכים מדהימים, שינו לגמרי את ההבנה של "איך דברים צריכים לעבוד". הדוגמה הקלאסית היא אפליקציית זום, שנכנסה לחיינו בסערה ושינתה את כללי המשחק.

ישיבות שלמות מתנהלות באמצעות זום ויש בכך הרבה יתרונות, אבל בגלל משבר הבריאות שעדיין אין לו סוף ברור, גם ישיבות בנושאים קריטיים כמו בוררות, וועדות תכנון ובניה, שיחות שימוע ועוד – נעשות בזום. לכן ביצוע הקלטה ותמלול באופן מקצועי ואמין היא לפעמים פשוט חובה.

הקלטה ותמלול פגישות זום – לפעמים זו האפשרות הטובה ביותר

אין תחליף אמיתי לפגישה פנים אל פנים, כאשר מדובר על נושאים חשובים. בעיקר בתחום המשפטי, בתחום החקירות, או בתחום העסקי, אין הוכחה טובה יותר מאשר לראות את הדברים בעיניים שלכם ולשמוע אותם במו אוזניכם.

העניין הוא, שהעולם במשבר הקורונה הפך את האפשרות להיפגש פנים אל פנים לפריבילגיה.

בין אם מדובר על ישיבת דירקטוריון חשובה, שימוע משפטי, חקירה לצורך איסוף ראיות לבית המשפט, או מפגש עסקי חשוב, דיוני ועדות, בוררויות ועוד – דברים הנאמרים בפגישות וישיבות מסוג זה הם בעלי חשיבות עצומה.

לקבוע סטנדרט של הקלטה ותמלול פגישות זום 

טעות אחת קטנה בהקלטה ותמלול של פגישות זום יכולה לפסול ראיה משפטית חשובה, לפגוע בתוצאות הדיון בוועדה ואף לגרום להפסד כספי ניכר.

לכן, חשוב לקבוע סטנדרט גבוה מלכתחילה, כאשר מבקשים לבצע הקלטה ותמלול של פגישות זום.

אך עושים את זה? מקפידים לעבוד רק עם מומחים בתחום.

איך לבחור מומחה הקלטות ותמלול פגישות זום?

כדי לוודא שאתם עובדים עם בעל מקצוע אמין, מנוסה ואיכותי, שיבצע עבורכם הקלטה ותמלול ברמה הנדרשת עבור פגישת זום בנושאים רגישים וחשובים, כדאי לוודא שקיימים כמה מאפיינים:

  • מקליט ומתמלל מנוסה – חשוב לוודא שאתם עובדים רק עם בעל מקצוע שעוסק בתחום כבר שנים רבות ומכיר היטב את כל הדקויות בתחום.
  • עד מומחה – אם אתם עובדים עם מקליט ומתמלל שמוכר גם בתור עד מומחה בבית המשפט, יש כוח רב יותר למידע המוקלט והמתומלל המשמש אתכם כראיה.
  • הקלטה כפולה – חשוב לבצע הקלטה כפולה, כדי שתמיד תהיה לכם אפשרות לבדוק שוב, את רמת הדיוק של המידע, אבל גם כדי למנוע כשל בגלל תקלה בהקלטה.

בעיות טכניות ידועות בתוכנת זום

  • בעיית תקשורת.
  • קטיעות בהקלטה.
  • רעשים.
  • אפקט Delay ומסך תקוע.
  • כשכמה משתתפים בזום מדברים במקביל לא תמיד מבינים את הנאמר.
  • מיקרופון הדובר אינו איכותי ו/או בעל עוצמה חזקה דבר שיוצר הפרעה (דיסטורשן).

לסיכום, שירותי הקלטה ותמלול של פגישות זום הם חיוניים בימים אלה. אך כאשר מדובר על פגישות בנושאים רגישים, בעלי חשיבות גבוהה, חשוב להקפיד על שירות הקלטה ותמלול שלא משאיר מקום לטעויות. 

צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ ומידע נוסף.

 

© כל הזכויות שמורות ל-ניר סלע - שירותי הקלטה ותמלול
דילוג לתוכן