המרת קבצים הינו שירות חיוני כאשר יש צורך להמיר קלטות אודיו ישנות באיכות ירודה, לקבצי אודיו דיגיטליים, באיכות גבוהה יותר. מקובל לבצע המרת קבצים לצרכים פרטיים, אם רוצים לחדש קובץ עם הקלטה בעלת ערך סנטימנטלי, כדי לתת לו חיים חדשים ולשמר זיכרונות, או להשבחה של קבצי אודיו, המיועדים לתמלול – בייחוד לצורך משפטי.

אז מי צריך המרת קבצים ואילו סוגים של קבצים אפשר להמיר?

מי צריך המרת קבצים?

שירות המרת קבצים נצרך לעיתים קרובות על ידי אנשים שרוצים לשמר זכרונות:

הקלטת אודיו ישנה של קרובים שנפטרו, הקלטה מרגשת מתקופת הילדות, טייפ סלילים ישן שמצאתם בבוידעם, זכרונות של אירועים גדולים מההיסטוריה של המדינה, קבצים ישנים שהתגלו במפתיע בארכיון ציבורי ועוד.

כל מצב כזה מחייב המרת קבצים משתי סיבות עיקריות:

  1. קבצים ישנים נמצאים על גבי קלטות סלילים ישנות משנות השישים, תקליטורים ושאר מתקני הקלטה שחלק מהם כבר ללא מכשירים תומכים בשוק.
  2. הקלטות אודיו ישנות מאופיינות לעיתים קרובות באיכות ירודה, אשר מפחיתה משמעותית את ערך ההקלטה ומונעת את האפשרות ליהנות מהזיכרון היקר.

מהצד השני, המרת קבצים דרושה גם לשימושים יותר פרקטיים, כאשר נדרש תמלול הקלטה, או שימוש מעשי אחר בהקלטה, לרוב לצרכים משפטיים, אבל לא רק. במקרים כאלה, יש חשיבות גבוהה לשיפור איכות ההקלטה, אם זו נעשתה באופן לא מספיק מקצועי, או עם רעשי רקע שונים, שמפריעים להבין את הדברים שנאמרו בהקלטה.

לכן, במקרים שכאלה, אנחנו לוקחים את ההקלטה למעבדת האודיו המתקדמת שלנו, שם אנחנו מטפלים בה באמצעות ציוד רגיש ואיכותי, כדי לשפר את איכות השמע בהקלטה. לאחר מכן לאפשר ביצוע תמלול משפטי איכותי ואמין יותר.

המרת קבצים אנלוגיים לקבצים דיגיטליים

מעטפת שירותים נלווים לצורך המרת קבצים

שירותי המרת קבצים של ניר סלע מתאפשרים בזכות ניסיון עשיר בתחום טכנאות סאונד ועוד 25 שנות ניסיון בהמרת קבצי אודיו, ביצוע הקלטות, השבחת איכות סאונד ועוד.

כל אלה נעשים במעבדת אודיו דיגיטלית מתקדמת, מצוידת במיטב הציוד החדשני בתחום.

מן הראוי לציין, כי יש גם מה שנקרא "הקלטות אבודות" – הקלטות טוטאלוס, שגם מעבדת קול משוכללת לא יכולה לתקן, אך ברוב הגורף של המקרים, תנאי המעבדה והציוד המתקדם מאפשרים לנו לבצע המרת קבצי אודיו ולשפר את איכות הסאונד במגוון סוגי הקלטות.

לסיכום, המרת קבצים היא שירות עם ערך גבוה – נוסטלגי, או פרקטי, שיש לו שימושים רבים. יחד עם זאת, כדי לבצע המרת קבצים איכותית, עם תוצר שיוכלו ליהנות ממנו או להשתמש בו לצרכים שונים, לשמור על הקובץ המקורי ללא פגע, חשוב לפנות לגוף מקצועי ומנוסה בתחום, שיכול לתת לכם מעטפת שירותים משלימים.

לקבלת מידע נוסף על המרת קבצים אנלוגיים לקבצים דיגיטליים וגם המרת קבצים דיגיטליים – פנו אלינו!

 

© כל הזכויות שמורות ל-ניר סלע - שירותי הקלטה ותמלול
דילוג לתוכן