בעידן מכשירי ההקלטה הדיגיטליים והטלפונים הסלולריים שיש בהם אופציית הקלטה מובנת, כל אחד מניח, לאחר שקיבל הסבר קצר מהמוכר בחנות ו/או לאחר שקרא את ספר ההוראות וניסה בעצמו, שהוא מבין את הכללים של למה עליו להתייחס על מנת שתצא לו הקלטה איכותית.
כמה שעות לאחר מכן הוא יוצא לפגישה כשמטרתו לתעד שיחה חשובה ומכרעת על מנת שבהמשך יוכל להגישה בצרוף תמליל כראיה משפטית.
אך מה יקרה אם ההקלטה לא תוקלט כראוי? מן הסתם הוא לא יוכל לחזור לאותה סיטואציה ולשחזר את אותם משפטים חשובים כפי שנאמרו אז בשיחה.
כמו כן התמלול יהיה בהתאם לאיכות ההקלטה וזה אומר שיופיעו נקודות רבות לאורך התמליל שמציינות מילה או משפטים שלמים שנאמרו ולא הובנו. פעמים רבות אני רואה את אותן טעויות חוזרות על עצמן שנובעות מחוסר ידע של מי שהקליט. השילוב המנצח של שניי התחומים גם הקלטות וגם תמלול נותן פתרונות ממשים על מנת לצמצם בעיות לפני הקלטה וליישמן נכון על ידי כל מי שמבקש להקליט.
מאחר ואינך מודע לכמה נתונים מקדמיים שעליך להתייחס לפני הקלטה, אני כאן עבורך לייעץ לך. עם ניסיון של מעל ל-25 שנים וידע רב בתחום הקלטות ואין ספור של טיפים להקלטה נכונה, נוכל ביחד להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורך הן בהקלטה והן בתמלול.