הקלטה ותמלול כנסים הם שני שירותים הניתנים לכל מי שמעוניין לתעד בצורה נאמנה ומדויקת את הנאמר במסגרת אירועים מסוג זה, כאשר הכנסים עוסקים בנושאים חשובים אותם יש צורך לתעד עבור המשתתפים וכן עבור מי שנבצר ממנו להשתתף באירוע. אבל יש לשירות הזה עוד יתרונות שכדאי להכיר.

הקלטה ותמלול כנסים ואירועים פרונטליים

בימינו זה לא מובן מאליו להשתתף בכנס פרונטלי, בגלל השינויים שחלו בעולם בשנים האחרונות. 

אבל אירועים כאלה עדיין מתקיימים לא אחת ולכן, כאשר מתקיים אירוע, או כנס במהלכו מתקיימות הרצאות הכוללות התייחסות למידע חיוני, בעל חשיבות ברמות שנות, או פשוט מידע מעניין אותו רוצים לתעד עבור המשתתפים, חשוב שתהיה אפשרות לבצע זאת בצורה מקצועית, מדויקת ואמינה.

הקלטה ותמלול כנסים פרונטליים מאפשרים למשתתפים לחזור ולהיזכר בתכנים החשובים שעלו לאורך הכנס, אך גם לקבל מידע שנמסר בהרצאות בהן לא יכלו להשתתף.

מארגני הכנס יכולים להתרשם מאיכות הדוברים והתכנים באמצעות תמלול והקלטה של הרצאות, לבצע שיפורים לעתיד ועוד.

גם אנשים שנבצר מהם להגיע לכנס, יכולים ליהנות מהיתרונות הרבים של הקלטה ותמלול של הרצאות נבחרות וכן הלאה.

הקלטה ותמלול כנסים

הקלטה ותמלול כנסים וירטואליים

אירועים רבים בימינו מתקיימים על גבי פלטפורמות וירטואליות. כנסים והרצאות, טקסים ואירועים שונים, אליהם המשתתפים מתחברים דרך המחשב. גם במסגרת אירועים וירטואלים יכולות להתקיים מספר הרצאות במקביל, כאשר המשתתפים לא יכולים להשתתף בכולן מן הסתם.

יש גם משתתפים שנבצר מהם להגיע לאירוע הווירטואלי מסיבות שונות ולכן הקלטה ותמלול מקצועיים יכולים לאפשר להם לקבל את המידע החשוב, גם בדיעבד.

הקלטה ותמלול של אירוע וירטואלי מתאימים גם למי שרוצה להוציא סיכומים של האירוע לצרכים מקצועיים או מסחריים, לצרכי שיווק, או שקיפות ואף כדי להסיק מסקנות לצורך הכנסת שיפורים בעתיד לצורך ארגון אירועים נוספים.

כיצד מבצעים הקלטה ותמלול של כנסים ואירועים?

הקלטת הכנס יכולה להיות הקלטת אודיו איכותית, המתמקדת בעיקר בדובר המרכזי, אך מאפשרת גם הקלטה של שאלות מהקהל. ניתן גם לבצע תמלול של הקלטת וידאו, מתאימה בעיקר למקרים שהלקוח ביצע הקלטת וידאו, כאשר הדובר מציג גם עזרים חזותיים, שקופיות, או הדגמות חזותיות חשובות.

המטרה היא ליצור בסופו של דבר תמליל כנס, או תמליל אירוע, הכולל בתוכו את הדוברים העיקריים, אך גם את השאלות והתשובות של המשתתפים, קטעי קישור, שיעורים, פאנלים ועוד.

לתמליל הסופי יש שימושים מגוונים, ביניהם הכנת תקציר להפצה בין המשתתפים בכנס ואלה שלא יכלו להגיע, כמו גם שימושים מסחריים, שיווקיים ואחרים.

לסיכום, הקלטה ותמלול כנסים על ידי בעל מקצוע מנוסה ומיומן, הוא שירות מדויק מקצועי, נקי ומקיף, שמעלה את ערך הכנס באופן משמעותי ומאפשר להפיק מגוון תועלות נוספות גם לאחר תום הכנס.

לקבלת מידע נוסף על הקלטה ותמלול כנסים ואירועים – צרו קשר!

 

© כל הזכויות שמורות ל-ניר סלע - שירותי הקלטה ותמלול
דילוג לתוכן