תמלול מקצועי נותן מענה לצרכים מגוונים של תמלול, ביניהם תמלול משפטי, תמלול ראיונות והרצאות, תמלול הקלטות ושיחות ועוד. לכולם יש מכנה משותף חשוב אחד – כולם חייבים להתבצע ברמה גבוהה של יסודיות, דיוק ואמינות. אם כן – מהם בדיוק שירותי תמלול מקצועי וכיצד זה מתבצע?

תמלול מקצועי – איך זה מתבצע?

קיימים היבטים שונים וחלקים שונים בתהליך תמלול מקצועי, בהתאם למטרת התמלול, איכות ההקלטה ועוד. ככלל, ניתן למנות מספר שלבים עיקריים בתהליך:

  1. אתם שולחים אלינו את קובץ ההקלטה ואנחנו יוצרים אתכם קשר לצורך קבלת מידע חיוני, פרטים חשובים ורלוונטיים לגבי העבודה.
  2. לאחר שמיעת ההקלטה, תועבר אליכם הזמנת עבודה מפורטת עם הצעת מחיר מסודרת – עליה תתבקשו לחתום כדי לאשר את ביצוע עבודת התמלול.
  3. אנחנו מקפידים לתמלל את כל ההקלטה, כפי שאתם מעבירים אותה אלינו, במיוחד במקרה של תמלול משפטי, כדי להבטיח שלא יהיה פתחון פה לגבי אמינות התמלול, למעט מקרים מיוחדים בהם אנו משתמשים בפתרונות מתאימים.
  4. זיהוי הדוברים בהקלטה מרובת משתתפים נעשה לפי זיהוי גווני קול שונים ובעזרת הניסיון המקצועי שלנו.
  5. בסיום העבודה, יועבר אליכם התמליל כשהוא מוכן לבדיקתכם. במידה ויהיו לכם השגות ותיקונים – נשמח לשמוע.
  6. אם עולה צורך בהזמנה לעדות בבית המשפט בקשר לשירות שקיבלתם מאיתנו – נגיע בתנאי שיש זימון מסודר.

    תמלול מקצועי

סוגים שונים של תמלול מקצועי – מה ההבדל?

תמלול משפטי חייב להתבצע ברמה גבוהה של דיוק ואמינות. לכן בית המשפט מקבל בקלות רבה יותר תמלול שנעשה על ידי מתמלל מקצועי, מנוסה וותיק, אשר מקפיד על כל פסיק ונקודה. תמלול משפטי מוגש גם בצירוף חוות דעת כתובה וחתומה ע"י המתמלל, כי התמלול נערך על ידו או מי מטעמו. 

תמלול דיונים משפטיים הקלטת דיונים משפטיים נעשתה נפוצה בשנים האחרונות, עם העלייה בדרישת עורכי הדין, השופטים והלקוחות ליצור שקיפות, לוודא שדברים לא הוצאו מהקשרם או נשמטו, וגם כדי לשפר ביצועים בבית המשפט. לכן, תמלול של הקלטות כאלה חייב גם הוא להתבצע בצורה מקצועית ויסודית, המשקפת נאמנה את ההתרחשויות בדיונים משפטיים, אשר הם לעיתים סוערים ולכן קשה לעקוב במדויק אחר הנאמר בהם.

תמלול הרצאות הקלטת הרצאות נעשית לעיתים על ידי סטודנטים שמעדיפים להקליט בצורה מלאה את כל הנאמר ולאחר מכן לתמלל את השיעור במלואו לצורכי לימוד. 

תמלול ראיונות מאפשר לחזור לאמירות חשובות שנאמרו לאורך הריאיון, כדי למצות עד תום את תהליך ואת מטרת הריאיון.

לסיכום, תמלול מקצועי הוא שירות חיוני במקרים מגוונים, בהם יש צורך להבין את הנאמר בהקלטות בצורה ברורה, מדויקת ומובנת לכל. השירות ניתן לצרכים משפטיים אך גם לצרכים עסקיים, ציבוריים, לימודיים ולכל צורך אחר. לקבלת מידע נוסף והזמנת שירותי תמלול מקצועי – צרו קשר!

 

© כל הזכויות שמורות ל-ניר סלע - שירותי הקלטה ותמלול
דילוג לתוכן